19.12.05

Mysore journey




Hola, veig que encara no heu vist els altres posts, pero com que estic per Bangalore us puc escriure mes sovint. Ahir me'n vaig anar a Mysore amb bus, a uns 130 km de Bangalore. Es una zona molt xula, amb temples i palaus. Us adjunto algunes fotos, la primera i la segona es perque us feu una idea de com es la india de veritat, una petita dosis de realitat. A la tercera hi podeu veure un temple que vaig visitar de cami cap a Mysore.
Avui aprofitare per fer algunes compres a Bangalore, i per menjar un bon entrecot en un restaurant que va descobrir la Sara fa unes setmanes (aixo aqui es inaudit), dema passat ja vinc cap a Girona!
Records!

2 comentarios:

Sandra dijo...

Ostrens.. aixo sembla increible!! en serio. M'estant entrant unes ganes de venir que no tho pots ni imaginar!!! I daki dos dies ja ens veurem! Aprofita akests dies per fer turisme cosinet! i que aprofiti lentrecot jajaja Ara per nadal ja podras inflarte a carn, peix i el que vulguis :P un petonas enorme!!!! muamua muaaaaaa

joana dijo...

Hola Eduard He vist les fotos i em semblan molt maques Ja tenim ganes de que tornis i ens expliquis un munt de coses Molts petons de tots Fins aviat!joana