29.1.06

Republic Day


Hola per aqui tot segueix molt be. De fet ja s'esta acabant perque el 15 de Febrer ja torno definitivament. El passat dia 26 a l'India es celebrava el dia de la republica perque es l'aniversari del dia que es va aprovar la constitucio. Al collegi vam fer varies activitats i com podeu veure a la foto els voluntaris (Derek, Halee i jo mateix) ens vam vestir a l'estil d'alla.
El proper cap de setmana ja us escriure amb mes temps i us explicare que fare els ultims dies abans de tornar a Girona.
Adeu molts records!!

PD: per cert no tants padrins de cop eh.. la meva solicitud no ha tingut gens d'exit. Per vosaltres 18 euros al mes no es res, i aqui representa canviar la vida d'una persona. Pero bueno vosaltres sabreu.. com jo ja m'he compromes si no rebo cap resposta l'apadrinare jo.

2 comentarios:

Marc dijo...

Quin marica estàs fet! No sabia que corrés tanta pressa coi, creia que ja ho podria fer quan tornessis, ja l'apadrinaré jo a aquesta nineta.

Tu dona'm les dades i diga'm què he de fer i aquesta setmana està fet!

Apa ens veiem a la tornada!

Anónimo dijo...

hola Eduard com tu be dius aviat estaras de tornada passat ho be i aprofita els dies que queden se que aquesta experiencia sera inolvidable,Estic molt contenta de que ho hagis fet: referent a lo del apadrinament ja veig que en Marc s ha decidit cosa que m alegra molt molts petons maco ja parlarem per telefon