8.2.06

Palolem

Hola despres de moltes peripecies, com perdre el mobil dins d'un taxi i recuperar-lo miraculasoment, o descubrir que el bitllet a Goa ha estat cancelat 1 dia abans de marxar, finalment ja estic a Palolem (Goa).
El lloc es increible, es veu que el nord de Goa es mes turistic, jo estic al sud i el turisme es mes del rollo mochileros. La platja de Palolem fa uns 2 km, amb forma de mitja lluna amb una illa molt maca al davant. Els hotels tenen cabanyes a la platja i a dalt dels arbres, pero els que vaig trucar estaven plens, aixi que estic en un ben be davant la platja pero en una especie de caseta mlt xula amb jardins pel voltant i tendes com en un camping.
Hi ha un ambient increible, i un pilo de bars a la platja amb musica chill out, de fet hi ha un Cafe del Mar, on evidentment ja he fet un bacardi breezer mirant la posta de sol i escoltant house (perque en aquest cas era mes house que no pas chill out).
Les vaques es passejen per la platja, i hi ha unes barquetes molt autentiques per tot arreu. Ja fare moltes fotos i us ho ensenyare. Aneu un cop a la vida a Palolem, o us n'arrepentireu.
Us deixo que aqui l'internet es molt mes car, es nota que Goa es un estat turistic, i de fet el que te una renta per capita mes alta de tota l'india, molt diferent de Tamil Nadu.
Ja us anire explicant i enviare fotos!
Ciao!

No hay comentarios: